E-mail je ultieme marketing en sales kanaal maken? Begin hier voor een kick-ass kick-off van je mailinglist

Zit dat aaaallrggghhhoritme je weer te kloten?

Heb je weer je uiterste best gedaan op een geweldige post, ziet niemand ‘m. En heb je dus voor de zoveelste keer voor de kat z’n viool geschreven. Honderden euro’s afgetikt voor een branding fotoshoot die je net zo goed niet had kunnen doen. Of twee uur in Canva zitten experimenteren met als resultaat een creatie die van je vijfjarige nichtje had kunnen zijn. Ugh.

Misschien zien juist hordes mensen je content, doordat ze via Google op je blogs terecht komen.

Maar loop je leads en klanten mis omdat ze na al die waardevolle info wegklikken zonder te kopen en nooit meer aan je denken.

Als je dat herkent én er stevig van baalt, kan het zomaar zijn dat e-mailmarketing je ding is.

Geen zorgen trouwens over technisch gedoe of moeilijke funnels. Slimme systemen en een weggever kunnen je later heel veel brengen, maar zijn niet nodig om geld te verdienen met e-mailmarketing. Of er überhaupt mee te beginnen.

Wat je wel nodig hebt?

(Grapje natuurlijk)

Met deze masterclass over e-mailmarketing maak je een vliegende start

In 45 minuten die ramvol zitten met praktische stappen, concrete voorbeelden en inspirerende ideeën deel ik:

Slimme plekken om je mailinglist onder de aandacht te brengen (en plekken om dat juist niet te doen)

Strategieën om (snel) mensen naar je mailinglist te krijgen, ook zonder advertenties

Hoe je er met sterke onderwerpregels en preheader tekst voor zorgt dat mensen je mail openen

Hoe je je lezers op je lijst blijft verrassen zodat ze elke mail die je stuurt willen lezen

Eigen voorbeelden die zich fantastisch hebben bewezen en je inspiratie geven voor je eigen content

49 euro ex btw

Na de betaling ontvang je automatisch een link naar de masterclass. Je kunt ‘m dan zelf kijken wanneer je wil.  

Zit trouwens ook een lekkere bonus bij: met de kortingscode die je van me krijgt ontvang je 50% korting op je eerste maand mailen met het populaire Active Campaign (dat ik zelf natuurlijk ook gebruik).

“Meerdere eye-openers”

Ik zocht een andere manier om klanten te vinden dan alleen via social media. De algoritmes en visuals die nodig zijn maken het soms enorm tijdrovend en vermoeiend. Daarom dacht ik aan e-mailmarketing, maar het idee van ingewikkelde funnels hield me tegen ermee te beginnen.

Puck heeft me in de masterclass laten zien dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn, maar ook écht heel simpel kan. De masterclass zit goed in elkaar en ze geeft veel waardevolle tips. Ook legt ze alles super makkelijk, duidelijk én met humor uit. Vooral de analyse van haar eigen mails vond ik heel fijn. Zo zie je meteen hoe je het in de praktijk kunt toepassen.

Ik had meerdere eye-openers en voel me enorm geïnspireerd en gemotiveerd. Ik ga met e-mailmarketing aan de slag!

CAROLINE HOOSEMANS
Cadho Fotografie

De masterclass is ook verrekte handig wanneer je al een mailinglist hebt, maar:

  • Niet weet wat je kunt doen om hem te laten groeien, zodat dat handjevol mensen op je lijst gezelschap krijgt en niet ten onder gaat van eenzaamheid.

  • Betere mails wil leren schrijven, zodat leads zich als hongerige aasgieren op je mails storten wanneer ze jouw naam in hun inbox zien.

“Gaat je enorm op weg helpen”

Voordat ik de masterclass van Puck keek, paste ik wel al e-mailmarketing toe, maar was daar altijd een beetje wantrouwig in. Het voelde erg ‘verkoperig’ en ik was bang dat ik met mijn mailtjes juist mensen tot last was.

Tijdens de masterclass zag ik hoe het ook kan en hoeveel effect e-mailmarketing kan hebben. Wat een eye-opener! Puck vertelt het op een hele leuke en fijne manier, zodat je direct veel energie hebt om de kennis ook toe te passen.

Ik raad ondernemers zeker aan om deze masterclass te volgen, omdat het je enorm op weg gaat helpen bij het schrijven van de juiste mails en uiteindelijk het aantrekken van leuke klanten.

GABRIËLLA VAN ROSMALEN
De SEO-School

Joe, ik ben Puck!


Voordat ik ondernemer werd, werkte ik bij een bureau dat gespecialiseerd is in marketing automation. Ik merkte: e-mailmarketing is awesome! Tóch zette ik na de start van m’n eigen bedrijf vooral in op Instagram. Het was gratis en iedereen zat erop, dus leek dat de meest logische keuze.

Uren en uren heb ik in social media gestoken om m’n boodschap over te brengen aan m’n ideale klant. Soms lukte dat goed. Soms helemaal niet. Soms lag dat aan mij. Maar steeds vaker ook niet. Had het algoritme ineens bepaald dat niemand m’n zo zorgvuldig geschreven content te zien kreeg. Zucht.

De wisselvalligheid en het continu moeten aanpassen aan de grillen van die algoritmes maakten dat ik besloot het heft in eigen handen te nemen. Ik besloot te focussen op e-mail als mijn belangrijkste kanaal.

In 3 maanden tijd groeide ik m’n mailinglist organisch én zonder weggever met 100 nieuwe lezers. Al na 2 mails werd er op LinkedIn door meerdere mensen openlijk en lovend over m’n mails gesproken.

Ik weet dus niet alleen hoe frustrerend het is om tegen beter weten in te blijven posten op social media, maar ik weet óók wat je met e-mails kunt bereiken. En natuurlijk hoe.  

In deze masterclass vertel ik je daarom precies wat jij kunt doen voor een vliegende start met je e-mailmarketing. Zonder dat het perfect moet. Zonder dat je overweldigd raakt en blokkeert door alle mogelijkheden. Maar mét de juiste kennis om leads en klanten aan te trekken omdat ze keer op keer je boodschap zien en fan zijn van wat je schrijft.